Πρωινό Είναι απαραίτητο να ξεκινάτε την μέρα σας με ένα «θρεπτικό» αλλά όχι «φορτωμένο» πρωινό. Αποφύγετε ομελέτες, τυρόπιτες και κρουασάν. Περιέχουν διπλάσιες θερμίδες και λιπαρά από τα προτεινόμενα γεύματα.

 

Μην ξεκινήσετε για την παραλία με άδειο στομάχι. Είναι σίγουρο πως θα πεινάσετε αργότερα. Αυτό μπορεί να σας οδηγήσει σε λάθος επιλογές όπως σνάκ με πολλές θερμίδες ή  κατανάλωση μεγάλης ποσότητας μεσημεριανού και βραδυνού γεύματος.

Στην Παραλία Φροντίστε να έχετε μαζί σας φρέσκα φρούτα εποχής που τρώγονται εύκολα και σας παρέχουν ενέργεια.

Μην ξεχνάτε να πίνετε αρκετό νερό όσο βρίσκεστε στην παραλία και αποφύγετε τα αναψυκτικά.

Δεν σας ξεδιψούν, και περιέχουν ζάχαρη (1 ποτήρι περιέχει περίπου 6 κουταλάκια ζάχαρη).

Κύριο Γεύμα ΨΩΜΙ: Περιορίστε το ψωμί στην 1 φέτα, εκτός και αν προτιμήσετε να μην φάτε γαρνιτούρα. Στην περίπτωση αυτή, μπορείτε να καταναλώσετε   2 φέτες ψωμιού ή 1 ψωμάκι (κουβέρ).

 

ΣΑΛΑΤΑ: Προτιμήστε απλές σαλάτες με ελαιόλαδο αντί για μαγιονέζα ή άλλου είδους σώς. Ζητήστε να προσθέσετε εσείς το λάδι.

 

ΟΡΕΚΤΙΚΑ: Διαλέξτε ψητά ορεκτικά ( σαλάτες αλοιφές, μανιτάρια, μελιτζάνες, ντολμαδάκια κ.α. ) αντί για τηγανιτά. Τρώτε πάντα από το πιάτο σας. Έτσι έχετε τον πλήρη έλεγχο του τι τρώτε. Ζητήστε να σας φέρουν τα ορεκτικά μαζί με το κυρίως πιάτο. Έτσι  θα αποφύγετε την υπερκατανάλωση.

 

ΤΗΣ ΩΡΑΣ: Μια μερίδα ψητού θα σας χορτάσει περισσότερο από τα «τσιμπολογήματα».

 

ΓΑΡΝΙΤΟΥΡΑ: Το ρυζι και τα λαχανικά είναι η καλύτερη επιλογή. Οι τηγανιτές πατάτες περιέχουν τις διπλάσιες θερμίδες και το πολυτηγανισμένο λάδι τις κάνει  ακόμα πιο ανθυγιεινές.

 

ΘΑΛΑΣΣΙΝΑ:Μπορείτε να καταναλώσετε μια μερίδα θαλασσινών, αρκεί να είναι ψητά ή αχνιστά.

 

ΖΥΜΑΡΙΚΑ: Προτιμήστε σάλτσες όπως ντομάτα και άλλων λαχανικών. Αποφύγετε τις σάλτσες με κρέμα γάλακτος όπου περιέχουν έως και 800 θερμίδες η μερίδα.

 

Σνάκ Μπορείτε να διαλέξετε παγωτό από τις προτεινόμενες επιλογές, αποφύγετέ το όμως σε καθημερινή βάση.
Ελαφρύ Γεύμα Μια πλήρης σαλάτα όπως η χωριάτικη, με μια φέτα ψωμί, θεωρείται ένα πλήρες γεύμα.

Αποφύγετε τις υπερβολές και την κατανάλωση δύο μέγαλων γευμάτων την ίδια μέρα.

Ποτό Προτιμήστε μπύρα ή κρασί. Είναι ποτά με τις λιγότερες θερμίδες και αποτελούν πηγή αντιοξειδωτικών.

Μια έξυπνη επιλογή για συνοδευτικό του ποτού σας είναι αγγούρι και καρότο που οι θερμίδες τους είναι σχεδόν μηδενικές.

Close

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur
adipiscing elit. Pellentesque vitae nunc ut
dolor sagittis euismod eget sit amet erat.
Mauris porta. Lorem ipsum dolor.

Working hours

Monday – Friday:
07:00 – 21:00

Saturday:
07:00 – 16:00

Sunday Closed

Our socials
About